lunes, 17 de enero de 2011

Argazkilaritzaren mundua atsegin dutenen gozokitxoa

Duela gutxi nire mutil lagunari mugikorrak ikustera lagundu nion eta izugarria izan zen denda batetan ikusi nuena.
Mota ezberdinetako aparailu elektronikoak zeuden denda batetara sartu nintzen, eta laguntzera nijoana mugikorrak ikusten zegoen bitartean argazki makinei begirada bat botatzera joan nintzen. Hara zer aurkitu nuen!! Polaroid digital bat! Harrigarria iruditu zitzaidan...Ez nuen imajinatuko oraindik ere mota horretako argazki makinarik saltzen zutenik, eta are gutxiago horrelako aparailu bat digitalizatuko zutekeenik!!

Lehen nahiko arriskutsua zen mota horretako kamerekin argazkiak ateratzea, ezin baitzen jakin atera duzun irdia ondo ala gaizki zegoen. Beraz, bapateko inprimatzea ematen zenean, argazki batzuk zuzenean zakarretara botatzeko izaten ziren. Baina digitalizazioaren abantailekin inprimatu nahi den argazkia aukeratu daiteke, baita errekortatu edo eta zuri beltzean, sepian edo eta argi-kodea aldatuta inprimatu ere.

Hau da hau arkazki zaleentzako goxokia!!

Hona hemen orain dela urte batzuetako polaroid bat,
gaur egun aurkitzen nahiko zaila dena, denda aruntetan behintzat.

Eta hemen, berriz, digitala.

No hay comentarios:

Publicar un comentario